zoeken
0
categorieen
Szukaj
Carrello

Obsługa klienta

Staramy się oferować jak najlepszą obsługę klienta, jeżeli masz jakieś pytania lub uwagi, prosimy o kontakt!

Zwroty

Zwrot akcesoriów do profili nie stanowi problemu. Niestety profile aluminiowe cięte na wymiar nie podlegają zwrotowi. Jeśli masz problem z dostarczonymi profilami, skontaktuj się z Nami, a my postaramy się rozwiązać problem.

Masz prawo anulować swoje zamówienie do 14 dni po otrzymaniu. Po anulowaniu masz 14 dni na zwrot. Otrzymasz wtedy kwotę zamówienia wraz z wysyłką. Koszt zwrotny towaru pokrywasz Ty. Jeśli skorzystasz z prawa do odstąpienia od umowy, produkty musza być oryginalnie zapakowane. Aby skorzystać z tego prawa, możesz skontaktować się z Nami za pośrednictwem info@aluxprofile.pl. Następnie zwrócimy należność za zamówienie w ciągu 14 dni od zarejestrowania zwrotu, pod warunkiem, że produkty zostały odebrane przez Nas w nienaruszonym stanie..

Produkty zakupione za pośrednictwem tego sklepu internetowego są wykonane na zamówienie zgodnie z wprowadzoną specyfikacją. Prawo do odstąpienia od zakupu nie ma zatem zastosowania.

Metody dostawy

Paczki do 1500 mm mogą być dostarczone za pośrednictwem kuriera lub poczty, przy paczkach dłuższych niż 1500 mm zamawiamy transport specjalny. Zamówienie możesz również odebrać osobiście wybierając „Odbiór” jako metodę wysyłki podczas składania zamówienia. Jeśli zdecydujesz się odebrać zamówienie osobiście możemy przygotować je szybciej..

Czas dostawy

Dokładamy wszelkich starań, aby jak najszybciej dostarczyć zamówienie. Staramy się wysyłać zamówienia złożone w dni robocze przed godziną 18:00 w ciągu 1-5 dni roboczych. Jednak nie zawsze udaje nam się to osiągnąć, czasami zabraknie nam produktów w magazynie, wtedy dostawa twojego zamówienia może potrwać nieco dłużej. Na stronie każdego produktu znajduje się czasu dostawy. Jeśli z jakiegokolwiek innego powodu nie uda nam się dotrzymać terminu, oczywiście poinformujemy Cię najszybciej, jak to możliwe.

Dostawa odbywa się za pośrednictwem poczty, kuriera lub transportu specjalnego. Otrzymasz e-mail z kodem do śledzenia paczki.

Coś poszło nie tak?

Jeżeli z jakiegokolwiek powodu Twoje zamówienie nie spełnia Twoich oczekiwań, skontaktuj się z Nami. Następnie wspólnie postaramy się rozwiązać problem.